Find andet projekt

Social inklusion - Fra fjernundervisning til blended learning

  • Social inklusion - Fra fjernundervisning til blended learning

Projektbeskrivelse

Projektet undersøger, hvilken betydning fjernundervisning har for den sociale inklusion på ungdomsuddannelserne. 

Projektets mål og indhold

Med afsæt i kvalitative forskningsmetoder afdækkes, hvorledes erfaringer fra undervisningen under COVID-19-nedlukningen kan anvendes fremadrettet i både blended learning og mere traditionel "face to face" undervisning. Projektet tager afsæt i elever på EUD og EUX, og vil resultere i pædagogiske og didaktiske anbefalinger om inklusion af elever. 

Learnmark Horsens er organiseret som projektejer, hvor VIA deltager med en forsker i projektet og bidrager med dataindsamling, sparring og mere teoretisk input. Forud for projektet har Learnmark samarbejdet med DEA og eVidenCenter omkring en kvantitativ undersøgelse af fjernundervisning. 

Projektets Partnerskab

Learnmark Horsens og VIA University College.

 


Projektperiode

   til d.

Ønsker du som ungdomsuddannelse i Region Midtjylland at søge om midler til en projektidé?

Så kan du Læse mere på https://www.rm.dk/regional-udvikling/fremtidssikrede-uddannelser-og-kompetenceloft/for-uddannelsesinstitutioner/uddannelsespulje/


Social inklusion - Fra fjernundervisning til blended learning

Kontakt

Udviklingschef
Lone Ørsted
Learnmark Horsens
looe@learnmark.dk
42127227


Projektejer

Learnmark Horsens

Samarbejdspartnere

Learnmark Horsens og VIA University College.


Se mere
ucviden.dk

Materiale
Inspirationsmateriale - Didaktiske designs med henblik på social inklusion
Webinar - Social Inklusion
Top